dijous, 24 de setembre del 2009

Creant un cientific en 3D

Amb l’objectiu de dotar de gran realisme el cap hologràfic del científic d’un altre univers, que envia el “Cuntrol-Z” a totes les missions, calia utilitzar una tècnica d’animació completament diferent. El 3D va ser l’elecció escollida, perquè permetia dotar el cap d’una línia neta i una textura límpida.


L’equip de Man-darine sempre ha preferit la riquesa estilística de l’animació tradicional, però es coneguda per tots la seva mestria en animació tridimensional, no en va corre el rumor de que John Lasseter va decidir dedicar-se al cinema després de prendre un cafè amb ells.

En els següents vídeos i esbossos, en exclusiva mundial, podeu fer-vos una lleugera idea del procés creatiu que, després de mesos d’intensa feina, va desembocar en el disseny final del nostre entranyable cap gros.
















En aquests vídeos i esbossos, en exclusiva mundial, podeu fer-vos una lleugera idea del procés creatiu que, després de mesos d’intensa feina, va desembocar en el disseny final del nostre entranyable cap gros.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada